Indications grammaticales (am)
Définition (am) 1.
La(es) source(s)
|
RIEUNIER, A., et RAYNAL, F., (1997). Pédagogie, dictionnaire des concepts clés : Apprentissage, formation, psychologie cognitive. ESF éditeur. p.317
|
Définition
|
tinayt n tnmillt igllmn tuɣult (nɣ tanaṭṭuft, nɣ tayafut) takmamt nna s ntqql ḍaṛt kra n igi. (Rieunier, 1997 :316) g tbidagujit, awttas da igllm aynna s d iqqan anlmad ad-t-ilmd. tateknikt n usrurs n iwttasn ibidagujiyn da tskcam kigan n ifrdas idsalnn: tirra (asmrs n imyagn iwngimn nɣ uhu): aqcuc n ustal (talɣiwin n usɣal n mcta ilkm uwttas), imassn n twuri, anawn n tɣarasin ... illa kigan n wanawn n iwttasn ibadagujiyn. g tzigzt n uskkir, da nbṭṭu gr : iwttasn inmatayn, iwttasn n tgragra (inammasn) d iwttasn iẓlin. nil umussu awngim, iwca blum (Bloom, B) yan ungraw n iwttasn g llan kraḍ wanawn: iwttasn iwssann (tussna, armas, tisnsi, asfsi, asnay d ustal), iwttasn iwliwlanen d iwttasn n yiman d umussu.
|