Indications grammaticales (am)
Définition (am) 1.
La(es) source(s)
|
RIEUNIER, A., et RAYNAL, F., (1997). Pédagogie, dictionnaire des concepts clés : Apprentissage, formation, psychologie cognitive. ESF éditeur. p.113
|
Définition
|
sbarwnt tmyadasin titrarin anamk n urmmus-ad. ɣur ibihafyuristn, ur gin irfsan xes tagrumma n tmyaɣin ittunẓan. maka ɣur tmyadasin tiwssanin, nutnti da ttntaynt s umussu n wanli (aynna ittmsarn (ittjṛun) g tnkult tabrkant) ; zuzzfnt i irfsan yan wudm (umaɣnu) yaḍn intln nna xef ur sawiln imzwura, aywa ittusmziriy gr irfsan ittunẓan (n bṛṛa) d irfsan n umgar (jaj n tfgga). ittusnmal irfs is iga « askkir (igi) n kra n umggay xef umaḍal afad ad isdrs (ismẓy) inmran, d fara ad imyezg d usnfl n unmila nnes (ad innum asnfl n twnnaḍt nnes).
- iɣiy irfs ad ig anuman ; uggid da iskar kra s nzmr ad t nenẓu : ad isawl, ad iẓẓyṛ talunḍa, ad ismrs kra n uskkin (tɣawsa)...
-iɣiy ad ig win wanli ; uggid da iskar kra g umaḍal nnes agʷnsan : ad ixmmem g kra n umukris, ad iskr yan uɣawas n uskkir...»
|